KİRALIK

Fotokopi, yazıcı ve fax'ınızı kiralayın demirbaş maliyetinden kurtulun...
Mevcutta bulunan makinalarınız, potansiyelinize cevap vermiyor ise veya makina fiyatları kartuş fiyatları maliyeti çok yükseltiyor ise kiralama sistemini düşünmenizi tavsiye ederiz.Kullanıcıdan hiç bir ücret talep etmeden, istediğiniz özelliklere hais, ister Limitli kira bedeli,İster Limitsiz Kopya başı kira bedeli ödeyerek makinalarımızı konuşlandırmaktayız.
 
 
Kiralama Sistemindeki Ürünlerimiz
S/B Fotokopiler - Renkli Fotokopiler - S/B Yazıcılar - Renkli Yazıcılar - MFP Ürünler (Faks, Fotokopi, Yazıcı, Tarayıcı)
Hizmet Süreleri1 Yıl - 2 Yıl - 3 Yıl - 4 Yıl - 5 Yıl
Sistem Açıklaması
Sistem, en küçük kişisel yazıcıdan en yüksek kapasiteli dijital fotokopi makinesine kadar tüm kopyalama ürünleri   kapsar. Tüm cihazların her türlü sarf malzemesi, yedek parçası, bakım anlaşma ve işçilik maliyetleri, kağıt hariç olmak üzere yerinde ve yedekli olarak karşılanır. Sistem ilk günkü baskı kalitesini garanti eder.
Yönetim

KYOcontrol



KM-NET for Acconting



KYOcount
KYOware yazılımları ile etkin ve güvenilir yönetim; 

ID Kart kullanımı ile sistem içinde yer alan cihazlara ve kullanıcılara yüksek güvenlikte erişim ve kontrol sağlayan yazılım

Sistem içinde yer alan cihazların durum ve sayaç takibini kullanıcı veya departman bazında sağlayan ücretsiz yazılım

Tüm cihaz parkınızın her türlü bilgisine (Cihaz durumu, sarf bilgisi, sayaç bilgisi vb.) ulaşabileceğiniz, kullanıcı ve cihaz bazında gerçek zamanlı çıktı yönetimi sağlayan (Kullanıcıların cihaz bazında aldığı baskı tipleri ve miktarları, gerektiğinde kısıtlanması vb.) ileri düzeyde yazılım
  
 
Ofisinizin her türlü dokümantasyon işi için (Fotokopi, yazıcı, faks, tarayıcı vb) ihtiyaç duyduğunuz cihaz/cihazları satın alırken üzerinde durulan en önemli kriterlerden biri cihaz/cihazların yatırım maliyetidir.
 
Çoğu zaman ihtiyaçlarınıza tam olarak cevap vermeyen ürünleri, ihtiyaç doğduğu andaki bütçe yetersizliği nedeniyle satın alıp ofisimize konuşlandırmak zorunda kalırsınız.
 
Uzun vadede bu süreç, farklı markalardan oluşmuş, çok sayıda cihazı bünyesinde barındıran, fakat ihtiyaçlarınıza tam olarak cevap veremeyen bir sistem olarak karşınıza çıkar.
 
Bu klasik satın alma süreci aynı zamanda, yatırım maliyeti düşük fakat işletim maliyeti yüksek cihazlarla çalışma  zorunluluğunu da beraberinde getirir.
 
Sistemin getirdiği bir diğer önemli sorun ise farklı marka ve tipteki cihaz için değişik servis merkezlerinden alınan hizmet (hatta yerinde servis hizmeti alınamayan cihazlar), çok çeşitli sarf ve yedek parça temini esnasında yaşanan lojistik ve teknik aksaklıklardır
 
Klasik satın alma, çoğu zaman sarf ve yedek parça temini içinde yukarıda incelediğimiz sorunları beraberinde getirir. Bu da, kalitesiz ve/veya orijinal olmayan ürün temini ile sonuçlanabilecek bir süreçtir.
 
Farklı marka cihazlardan oluşan ofisinizdeki bilgisayarlarda da çok çeşitli yazılımların olması ve bunların sisteminize olumsuz etkisi de kaçınılmazdır.
 
Sonuç olarak istemeden de olsa yanlış ürün seçiminden kaynaklanan ihtiyaç dışı ve yüksek işletim maliyetli cihaz kirliliği, ofisinizdeki kaliteli çalışma ortamına da negatif etki edecek ve buzdağını tamamı görünür hale gelecektir.
 
 
Kiralama sistemi aslında uzun vadeli, dolayısıyla çok düşük taksitli bir satın alma sürecidir. En yeni teknoloji cihaz/cihazlara, ihtiyaçlarınızla birebir örtüştürmek suretiyle sahip olma imkanı sunan finansal bir çözümdür.
 Kiralama sistemi, diğer satın alma araçlarını (çek, senet, kredi kartı, banka kredisi v.b.) devre dışı bırakabilen, tek bir hizmet sözleşmesi ile faydalanacağınız bir sistemdir.
 Sistem, bütçenizde herhangi bir revizyon ihtiyacı duymadan beklentilerinizin tamamına cevap verecek cihazlara (Fotokopi,yazıcıfaxtarayıcı vb) istediğiniz anda sahip olma imkanı tanır.
 Klasik sistemde karşınıza çıkabilecek tüm sorunları ve riskleri kiralama sistemi içinde yer alan "Kopya Başı Anlaşma" sistemi ile ortadan kaldırabilirsiniz. 

- Tüm sisteme tek merkezden servis ve malzeme temini, kaliteli, hızlı, sürekli aynı standartta servis hizmeti
- Cihaz parkının tamamına yerinde servis avantajı, daha hızlı ve kapasiteli cihaz parkı ve yüksek kalitede çıktı
- Stok maliyetinin sıfırlanması ve ileriye dönük kesin bütçe planlarının oluşturulabilmesi
- Daha düşük toplam maliyet, sabit fiyat avantajı, sürpriz ödeme yok
- Network üzerinde Kyocera'nın standart yazılımı, tek ve güvenilir sürücü
- Aynı veya benzer kullanımlı cihazlarla maksimum kullanım kolaylığı, iş sürekliliğinde akıcılık
- KYOware yazılımları ile kontrol edilebilir, güvenli ve yönetilebilir sistemin getirdiği teknik/mali avantajlar
 
Sonuç olarak kiralama sisteminin getirdiği finansal avantajlar sayesinde, ihtiyaçların doğru / ayrıntılı tespiti sayesinde toplam çözümün getirdiği toplam kalite ve tasarruf elde edilir.
 
Önce uzman personelimiz mevcut ürün parkınızın kullanıcı lokasyonuna göre haritasını çıkartır
 
Mevcut sisteminizin baskı hacmi, teknik alt yapısı, kullanıcıların ihtiyaçları, kopya, yazdırma, tarama ve faks yoğunluğu gibi unsurları incelenir.
 
Cihaz parkınızda bulunan her ürünün birim sayfa maliyeti tespit edilir ve baskı hacmine göre mevcut aylık işletim gideriniz yaklaşık olarak belirlenir.
 
Bu aşamada mevcut haritanıza bağlı kalınarak (ihtiyaca göre cihaz eksilteme veya eklemeye gidilebilir) Kyocera'nın ileri teknoloji ve düşük işletim maliyetli ürünlerinden firmanıza en uygun sistem tespit edilerek alternatif cihaz parkınız oluşturulur
 
PRO DOCS 'un "Kopya Başı Anlaşma" sistemi ile işletilen ve "Kiralama Sistemi" ile finansa edilen yeni cihaz parkı KYOware yazılımları ile en efektif şekilde yönetilir
 
Sistem her türlü gizli maliyeti ortadan kaldırdığı gibi, elde edebileceğiniz tasarruf ile yeni cihaz parkının kira masrafını da karşılayabilecektir. Yeni sisteminizin yatırımını BilgitekPozitif'in finansal çözümleri ile ne kadar kolay karşılayabileceğinize şaşıracaksınız

 istem, önce kullan ve kullandığın kadarını öde mantığından yola çıkar, böylelikle sarf yedeklerinizin stok maliyeti yükünü sizin yerinize biz üzerimize alırız. Sizin ofisinizde sürekli sarf yedeği tarafımızca bulundurulur.
 İster dört, ister beş yıllık süreli sözleşmeler boyunca full garanti ile çalışma imkanına kavuşursunuz.
 Sözleşme süresi boyunca hiçbir sürpriz ödeme ile karşılaşmazsınız.
 Sabit fiyat garantisi ve doküman yönetimi araçları ile uzun vadeli bütçe planlarınızı yanılma payı olmaksızın kolaylıkla yapabilirsini
 Sözleşme süresi boyunca tüm ürünlerinizde ilk günkü baskı kalitesi ile çalışırsınız
 
Daha önce, sarf malzeme ve yedek parça temini, servis takibi, bakım anlaşma süreçleri takibi ve tüm bu ihtiyaçlar için uygun fiyat araştırması gibi konulara zaman ve enerji ayıran çalışanlarınız asli işleri ile daha verimli ilgilenme imkanına kavuşur.